Thursday 28 December 2017

Acfx forex trading


ACFX - informacje o Forex Broker, ocena, opinie Traders Ocena: 3 Recenzje Aktualności Ocena licencji ACFX: Cysec Trading software: Meta Trader 4 Siedziba: 197 Arch Makarios Avenue, Gala Tower 4th Floor, CY-3030 Limassol Cyprus Tel: 357 25 501000 Faks: 357 25 501050 Firma AtlasCapital została założona w październiku 2007 r. I ma siedzibę w centrum Limassol na Cyprze. Firma jest członkiem AtlasGroup, jednego z najbardziej znanych konglomeratów biznesowych w Europie Południowo-Wschodniej. AtlasGroup ma dwadzieścia lat doświadczenia w inwestycjach i bankowości komercyjnej, a także w inwestycjach w nieruchomości. Jesteśmy na Cyprze i regulowane przez Cypr Securities and Exchange Commission jesteśmy w pełni zgodni z dyrektywą UE - MiFID (dyrektywa dotycząca rynków instrumentów finansowych). ACFX, marka należąca do firmy Atlas Capital, oferuje szeroką gamę produktów i usług, w tym realizację transakcji handlowych i rozwiązanie STP do sprzedaży za pośrednictwem platformy Metatrader 4. ACFX zapewnia najlepszą realizację dla klientów, zapewniając rozproszenia nawet 2 pipsy. Kluczowe korzyści z obrotu kartą ACFX to niski poziom rozchodu, mikrokontrolery, konta typu swap-free (islamski), platforma transakcyjna Metatrader, dźwignia do 1: 500, 57 par walutowych, w tym egzotyczne pary walutowe, konta w 6 walutach i 245 wsparcie online. ACFX oferuje konta handlowe dla podmiotów gospodarczych stosujących nowe zasady forex ndash, które pozwalają handlowcom doświadczyć emocji na rynku forex z zaledwie 50. ACFX posiada wielojęzyczne wsparcie LIVE 24 godziny na dobę, 5 dni w tygodniu 8213 Telefon, livechat i E-mail, zarejestruj się na bezpłatnym koncie 50 000 praktyk. Produkty oferowane Rozporządzenie ACFX jest upoważnione przez: Zjednoczone Królestwo: Financial Services Association (FSA). Autoryzowany i uregulowany: Cypr: Cypr Papiery wartościowe i prowizja walutowa (CySEC) Informacje kontaktowe Konta demo Konta klasyczne (mikro mini) Konta klasyczne Swap Wolne (islamskie) rachunki Transakcje z wykresów Umieszczanie transakcji bezpośrednio z wykresów Umieszczanie transakcji z cytatów na żywo Umieszczanie transakcji z platformy Fast i sprawiedliwe wykonanie. Biuro obsługi klienta gwarantuje 24 godziny szybkie i najlepsze wykonanie wszystkim klientom. Najlepsze smarowania dostępne dla wszystkich klientów ACFX. ATLASeForex oferuje ceny w czterech cyfrach pip w głównych walutach w celu zapewnienia stałego rozprzestrzeniania przez większość czasu. Wszystkie cechy MetaTrader 4. 50 000 Praktyka Konto handlowe Możesz testować i oceniać strategie handlowe bez ryzyka. Możesz uzyskać dostęp do Serwisu ACFX 24 godziny na dobę przez 5 dni w tygodniu. Aktualności ACFX udostępnia bezpłatne informacje o członkostwie witryny i dostęp do 24-godzinnych wiadomości na platformie Metatrader 4. Inne cechy specjalne: bezpłatne analizy techniczne, ACFX zapewnia bezpłatny dostęp do profesjonalnej analizy na stronie internetowej. Kursy live: przeliczanie kursów na żywo przez całą dobę. E-mail: supportacfx, infoacfx Strona internetowa: acfx Należy pamiętać, że: spready wymienione w naszej specyfikacji umowy są najlepszym możliwym spreadem używanym w normalnych warunkach rynkowych. W pewnych warunkach rynkowych, takich jak uwolnienie kluczowych danych ekonomicznych, w okresach niestabilnych warunków rynkowych, a także w czasach słabego europejskiego nocnego, rozprzestrzeniania się mogą być szersze. Bez odpowiedniego zarządzania ryzykiem handel walutowy ma duży wpływ na dźwignię, co może prowadzić do poważnych strat i zysków. Ostrzeżenie o ryzyku: Wymiana walutowa pociąga za sobą znaczne ryzyko strat, przeczytaj pełne ujawnienie informacji. ACFX Informacje o handlu To dość stara firma na rynku z silną reputacją. Jednak złe rzeczy się zdarzają i Cypr regulator zawieszony ACFX licencji na krótki okres czasu. Absolutnie zgadzam się ze wszystkimi handlowcami, że nie jest dobry, ale broker nadal działa. Wyciągam pieniądze z konta. Mam nadzieję, że wrócą z lepszym rozwiązaniem i jakością usług. Jest to bezpieczne dzięki członkostwu w Grupie Atlas, składającej się z szerokiego wachlarza instytucji finansowych i ubezpieczeniowych, które mogą zapewnić brokerowi innowacyjne technologie w handlu w dobrych i chronionych warunkach. I to chyba jedyna zaleta. Co do reszty jestem rozczarowany. Zwykle poślizg i poszerzanie pływających rozrzutów są tutaj powszechne. I to opóźnia wycofanie milczenie w odpowiedzi na moją notatkę wysłał ich. tak jej dozwoloneMY ACFX Acc 85466 Chcę podzielić się swoimi doświadczeniami, które miałem z fx AC, zanim zdeponowałam i poprosz o warunki i powiedzieli mi bardzo prosto, że oferujemy 50 bonusów, które pomogą mi, jeśli moje transakcje r będzie negatywne więc mogę mieć wsparcie z tego. ale studiuję bardzo dobrze na rynku bcz Jestem na rynku z ostatnich 10 lat, depozytowałem 2000 bcz wiem, że inwestycja jest bardzo ważna W rynku forex, zarabiałem bardzo dobry zysk z 1344, faktycznie moja żona była chora i potrzebowała funduszy bardzo Pilny. kiedy i miejsce wycofać otrzymałem email od nich, że moje wycofanie będzie proces w ciągu 24 godzin byłem szczęśliwy bcz to było dobre wsparcie od Broker. Po nagłym wzbudzeniu wezwania od mr karan z bardzo nastawieniem, że mogę wycofać moje fundusze i złamać warunki bonusu. kiedy poprosiłem go, aby mi wyjaśnić, które terminy pęknąłem, uśmiechnął się i powiedział, że nie pokażemy nic, a nawet wycofanie się, jeśli chcesz wycofać, musisz sprzedawać 40 partii na koncie STP lub damy połowę fundusze. Wyjaśniłem, że potrzebuję funduszy w nagłych wypadkach, ale on rasistowski ze mną bcz Jestem z pakistanu i nie wysłuchiwał moich potrzeb. bo potrzebuję funduszy zaczynam robić interesy bcz i potrzebowałem pilnych funduszy ze względu na moją żonę chorą, ale kiedy zrobiłem 30 losów, powiedziałem, że starają się zrozumieć sytuację, ale był bardzo rasistowską ze mną. i powiedział, jeśli chcę mieć moje fundusze. muszę dokończyć 40 części. po tym, jak powiedziałem mu dobrze. widzę fałszywe świece na rynku bcz oni chcieli, żebym stracił fundusze jest Indianinem, bcz i Am z Pakistanu naprawdę pokazuje bardzo dziwną minę. jego zachowanie nie było poprawne i luzowało moje pieniądze po zakończeniu mojego 40 losów, które wyniosły tylko 1800 z 3344, co jest ogromną stratą dla mnie i nie dostałem funduszy, kiedy potrzebuję i mam wszystkie dowody przeciw nim, a ja będę sprawę przeciwko nich cysec i armii pokoju Forex, jak również. Takie rasistowskie Broker, apeluję do wszystkich chłopaków z handlu światowego z nimi. ze względu na moje osobiste relacje z nimi i zachowanie rasistowskie Przepraszamy za mój zły angielski Czy ta recenzja była pomocna? Tak Nie ma opinii zwrotów: 1 pozytywnych Brokerów Forex Poradnik Brokerów Forex Rodzaje: ECN vs DMA vs STP vs Market Maker Wszystkie brokerzy Forex, którzy akceptują amerykańskie klienci Forex regulacja i regulowana lista brokerów forex Platforma handlu walutami - Metatrader 4. Metatrader 5 i inne platformy Finansowanie kont Forex Brokerzy CFD: brokerzy Forex oferujący CFD Forex Brokerzy oferujący złoto, srebro, handel ropą naftową Twój kapitał jest zagrożony. Obrót na marżach pociąga za sobą wysokie ryzyko i nie nadaje się dla wszystkich inwestorów. Przed podjęciem decyzji o handlu forex lub jakimkolwiek innym instrumencie finansowym należy dokładnie rozważyć cele inwestycyjne, poziom doświadczenia i apetyt na ryzyko. Wszystkie CFD (akcje, indeksy, futures) i kursy walutowe nie są oferowane przez wymianę, a raczej przez animatorów rynku, a zatem ceny mogą nie być dokładne i mogą różnić się od rzeczywistej ceny rynkowej, co oznacza, że ​​ceny są orientacyjne i nie są odpowiednie dla celów handlowych. Dlatego firma FX-C nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty handlowe poniesione w wyniku korzystania z tych danych. ACFX (Atlas Capital Forex Review) Witryna odwiedzin dawniej znana jako AtlaseForex W sądzie zrzeszeniowym firmy FPA przeciwko sądowi w sprawach ACFX. FPA zaleca ostrożność dotyczącą tej firmy, dopóki problem nie zostanie rozwiązany. Fake opinie zostawione przez pracowników ACFX w dniach 2018-01-27, 2018-11-05, 2017-05-27 i 2017-11-16. FPA jest bardzo rozczarowany, że te nieetyczne incydenty nadal mają miejsce. Jeśli tak jest uczciwy pośrednik jest z opinii, jak uczciwy będzie brokera z pieniędzy handlowców. 7 kwietnia 2018: Cysec zawiesił licencję na ACFX. Jednym z wymienionych powodów były kwestie zabezpieczające fundusze klientów. KLIKNIJ TUTAJ, aby zweryfikować. Atlas Capital FX jest brokerem online forex. Firma ACFX oferuje platformy wymiany walut MetaTrader 4 i WebTrader. ACFX oferuje ponad 20 najbardziej popularnych par walutowych, złotych, srebrnych, olejowych i indeksów do osobistych inwestycji i opcji handlowych. Erno Borondy 1:43 pm Witaj, Klient. Jak mogę pomóc Klientowi Witam jesteś tutaj Erno Borondy Cześć, jak mogę pomóc Klientowi Szanowny Andris Gainis, To jest potwierdzenie, że otrzymałeś instrukcję wypłaty i jest obecnie przetwarzana. Sprawdź następujące szczegóły, aby upewnić się, że są poprawne. Jeśli którykolwiek z poniższych szczegółów jest nieprawidłowy lub jeśli nie zażądałeś tego wycofania, skontaktuj się natychmiast z działem pomocy technicznej. Żądanie daty: 4112018 8:46:56 PM Kwota: 4771.79 USD Sposób: Swift Identyfikator konta: 98532 Pozdrawiam, Departament Rachunkowości to było 7 dni od zamówiłem wycofanie i otrzymałem tę wiadomość e-mail. Środki nadal znajdują się na koncie MT4. Erno Borondy może również mieć swój adres e-mail, Sir Client 1:46 pm gainis. andrisgmail Erno Borondy 1:48 pm na chwilę, proszę pana, że ​​twoja prośba jest w kolejce Panie, przepraszam za niedogodność, że to opóźnienie powoduje dla Ciebie 2018-04- 08 2Star Vu Nguyen Witam Klienta. Jak mogę pomóc klientowi Witam, gdy próbuję handlować meta handlarz 4 mówi, że handel jest wyłączony 98532 to moje konto Czytaj Vu Nguyen 10:28 Chcemy poinformować, że ze względu na problemy związane z nadużywaniem transakcji przeprowadzanym przez wiele naszych klientów, licencja ACFX została zawieszona od 7 kwietnia 2018 r., aby móc określić sytuację i odpowiedzieć na ten temat w sprawie CySec. Pragniemy poinformować, że w okresie zawieszenia nie będziemy mogli wykonywać żadnych zamówień ani przyjmować nowych klientów. Wszystkie inne funkcje handlowe pozostają takie same. Zespół ds. Moderacji recenzji: Uwaga: zalecamy przeczytanie komunikatu Cysec. Mimo zawieszenia licencji możesz poprosić o zamknięcie wszystkich otwartych pozycji i zwrot pieniędzy.

No comments:

Post a Comment