Monday 20 November 2017

Wideo forex trading


Biblioteka wideo Ostrzeżenie inwestycyjne dotyczące wysokiego ryzyka: Handel kontraktami walutowymi i kontraktami na różnice kursowe wiąże się z wysokim poziomem ryzyka i może nie być odpowiedni dla wszystkich inwestorów. Istnieje możliwość, że możesz ponieść stratę przekraczającą swoje zdeponowane środki, a zatem nie powinieneś spekulować kapitałem, którego nie możesz utracić. Przed podjęciem decyzji o wymianie produktów oferowanych przez FXCM należy dokładnie rozważyć swoje cele, sytuację finansową, potrzeby i poziom doświadczenia. Powinieneś zdawać sobie sprawę z całego ryzyka związanego z handlem na marży. FXCM zapewnia ogólne porady, które nie uwzględniają Twoich celów, sytuacji finansowej ani potrzeb. Treści tej witryny nie należy traktować jako osobistej porady. FXCM zaleca zasięgnięcie porady u niezależnego doradcy finansowego. Kliknij tutaj, aby przeczytać pełne ostrzeżenie o ryzyku. FXCM jest zarejestrowanym Dealerem Komisji Handlu Futures i Detalicznej Giełdy Zagranicznej w Commodity Futures Trading Commission i jest członkiem National Futures Association. NFA 0308179 Forex Capital Markets, LLC (FXCM LLC) jest spółką zależną w ramach grupy spółek FXCM (łącznie, Grupa FXCM). Wszelkie odniesienia do tej strony do FXCM odnoszą się do Grupy FXCM. Należy pamiętać, że informacje na tej stronie są przeznaczone wyłącznie dla klientów detalicznych, a niektóre oświadczenia w tym dokumencie mogą nie mieć zastosowania do Uprawnionych Uczestników Kontraktu (tj. Klientów instytucjonalnych), zgodnie z definicją w ustawie o giełdach towarowych, część 1 (a) (12). Kopia praw autorskich 2017 Forex Capital Markets. Wszelkie prawa zastrzeżone. 55 Water St. 50th Floor, New York, NY 10041 USAForex Videos W tym filmie, Trader Guy patrzy na pary walutowe USDJPY i AUDUSD 3 marca. USDJPY mdash Jak widać, mieliśmy kolejną pozytywną sesję i wygląda na to, że rynki będą nadal próbowały trochę się zmobilizować. Myślę, że jeśli uda nam się uzyskać powyżej poziomu 115,00, możemy przejść do 118,50. Ale możemy trochę odciągnąć, aby w ten sposób złapać 3 marca 2017 r. O 13:26. W tym filmie kupiec przygląda się parom walut EURUSD i GBPUSD w sesji 3 marca. EURUSD mdash Jak widać, testujemy poziom 1,05. Mamy tendencję spadkową i nie sądzę, że w najbliższym czasie to się zmieni. Patrząc na wykresy krótkoterminowe, widać, że sprzedajemy się za każdym razem, gdy się gromadzimy. Wygląda na to, że wygląda na hellip 3 marca 2017 o godzinie 12:51. W tym kursie dowiesz się o procesie podejmowania decyzji w prosty, szybki i interaktywny sposób. Strach staje na drodze udanego handlu. Dlatego tak ważne jest zrozumienie i kontrolowanie twojego strachu. Chodzi o to, aby opracować plan handlu. Twój plan powinien określać twoje cele handlowe i określać poziomy cen i strategie, na których się skupiasz. Sukces jako przedsiębiorcy wymaga przezwyciężenia obaw i rozwinięcia poczucia zaufania 3 marca 2017 o godzinie 12:01 Dolar lekko osłabł, dając nadzieję na produkcję ropy. Brent Crude Benchmark notowany jest w cenie 55,31 za baryłkę. Jednak wzrost cen ropy naftowej nie ma tempa, ponieważ inwestorzy są zaniepokojeni faktem, że amerykańscy producenci pompują ropę naftową w zawrotnym tempie, stwarzając ryzyko dla pełnej realizacji umowy OPEC. W ten sposób raport ujawniony przez Administrację Informacji Energetycznych wykazał kolejny wzrost zapasów ropy naftowej. Zapasy dodały 1 501 000 hellipów 3 marca 2017 o 10:43. W tym filmie Centrum Handlowe przygląda się parze walut EURGBP na 3 marca. EURGBP mdash Patrząc na śróddzienny 30-minutowy wykres, para pozostaje mocno zwyżkowa i znajduje się powyżej silnego poziomego wsparcia na 0.8545. Para stoi również powyżej rosnącej 50-okresowej średniej ruchomej. Oczekiwano dalszego postępu w stosunku do wczorajszych szczytów na poziomie 0,8590, a następnie do poziomu oporu poziomego na poziomie 0,8610. 2 marca 2017 o 16:56 Euro i funt brytyjski wciąż nie mają rozpędu, by przeciwstawić się dolarowi. W tym samym czasie te waluty w tandemie demonstrują zaciętą walkę. W szczególności wspólna europejska waluta wspięła się w stosunku do brytyjskiego odpowiednika powyżej poziomu 0,8580, ale potem para poprawiła się do 0,8573 Wzrost został wzmocniony przez optymistyczne statystyki makroekonomiczne. W związku z tym Zjednoczone Królestwo ujawniło sprawozdanie z działalności budowlanej za luty. Indeks Purchasing Managera wzrósł do 52,5 punktu w porównaniu z poprzednim hellip 2 marca 2017 o 14:44 W tym filmie Trading Central patrzy na parę walut GBPUSD dla sesji 2 marca. GBPUSD mdash Patrząc na śróddzienny wykres 30-minutowy, para pozostaje ograniczona przez obniżającą się linię trendu, która obowiązuje od ostatniego wtorku. Jest również pod presją poniżej spadającej 50-okresowej średniej ruchomej. Oczekuje się dalszego osłabienia poniżej silnego oporu poziomego przy 1,2340. Pierwszy cel jest ustalony na 1.2260, a następnym celem jest hellip 2 marca 2017 o 14:27. Wcześniej ropa spadła w wyniku umocnienia dolara amerykańskiego. Jednak Agencja Informacji Energetycznej opublikowała dzisiaj nowy raport. Według opublikowanych danych, zapasy ropy w USA wzrosły w zeszłym tygodniu o 1,501 mln baryłek. Obecnie stan surowy w Stanach Zjednoczonych jest rekordowo wysoki. Dane te spowodowały stopniowy spadek cen ropy. Dziś cena ropy Brent wynosi 56,24 za baryłkę. WTI Crude Oil notowane jest na giełdzie 2 marca 2017 o 13:38 Wall Street zakończyło się na zielono po zamknięciu w środę, gdy zyski w sektorach technologii, ochrony zdrowia i materiałów podstawowych doprowadziły do ​​podwyższenia udziałów. Dow Jones wzrósł o 0,14, a NASDAQ dodał 0,50 do swojej wartości. Dolar osiągnął umiarkowane zyski w środę, gdy Rezerwa Federalna utrzymała się zgodnie z oczekiwaniami, ale sygnalizowała optymistyczne spojrzenie na gospodarkę i perspektywę trzymania się prognozy aż trzech podwyżek stóp w tym roku. Dziś wnioski o zasiłek dla bezrobotnych są bliskie 1 marca 2017 o 17:50. Wczesny handel azjatycki był dość bogaty w wydarzenia gospodarcze i polityczne. Na froncie ekonomicznym rynek absorbował optymistyczne dane z Australii i Chin. Najnowszym katalizatorem, który podniósł wartość dolara amerykańskiego, był przemówienie wygłoszone przez Donalda Trumpa na kongresie. Według oficjalnych danych, PKB Australii wzrósł o 1,1 w ujęciu kwartalnym w ostatnim kwartale 2018 r. Gospodarka skurczyła się o 0,5 w trzecim kwartale PKB wzrósł w tempie 2,4 rocznym. Poza tym, filmy akcji hellipForex cen akcji Wiedząc, jak i kiedy wybrać najlepsze konfiguracje handlu, oczywiście idzie bardzo długą drogę, aby stać się dużym prawdopodobieństwem i zyskiem przedsiębiorcy. Jednak jest coś, co wielu handlowców często pomija i coś, o czym wielu handlowców po prostu nie myśli w swoich transakcjach. Dorastałem w sadach i sadach owocowych, gdzie rolnicy uprawiają wszystkie owoce na x02026 Czytaj więcej. How It Can Cherry Pick Setup From Quick 8216Price Akcja Flips8217 została ostatnio zmodyfikowana: 13 grudnia 2018 roku przez Johnathon Fox Crushing Fears 038 Hunting Trades Kiedy cena akcji robi ogromne ruchy Po ogromnym ogłoszeniu BREXIT w zeszłym tygodniu pozostało wielu handlowców na ich wykresach akcji cenowych i metodach handlu i zastanawiając się, co powinni robić w swoich transakcjach. Nadal pracuję nad wieloma wiadomościami e-mail i wiadomościami, które otrzymałem od członków i handlowców, i mając to na uwadze, był to wyraźnie gorący temat, który wielu handlowców uzyskał x02026 Przeczytaj więcej. Zmiażdżenie strachu 038 Transakcje polowań Gdy cena akcji powoduje, że ogromne ruchy zostały ostatnio zmodyfikowane: 9 lipca 2018 r. Johnathon Fox Mark Douglas był królem psychologii handlu. Mówię, że był smutny, ponieważ zmarł nagle w zeszłym roku, 12 września 2018 roku. Mark jest rozpoznawany daleko na całym świecie za swoją pracę. Często rozmawiam o jego pracy z moimi członkami poprzez różne cytaty, które on ma (i on ma wielu), a także wiele pomysłów, jakie ma - o tym, jak handlowcy powinni wykonać swoje x02026 Przeczytaj więcej. Master of Trading Psychology Mark Douglas jest na Wizeminds Omówienie zasad dla spójności 038 Długoterminowe zyski zostały ostatnio zmodyfikowane: 9 lipca 2018 r. Przez Johnathon Fox Wraz z greckim kryzysem, który obecnie trwa, a krach Chin przejął władzę, rynki mają dużo się teraz dzieje. Najlepszą rzeczą, jaką możesz teraz zrobić, jest spojrzenie i skoncentrowanie się na akcji cenowej i handlu w ramach swojej przewagi handlowej. Właśnie dlatego stworzyłem dla Ciebie ten nowy film na temat handlu na rynku Forex. W tym wideoklipie omawiam, jak rynki x02026 Przeczytaj więcej. Video Exotic Forex Pairs Wypalanie Super wysokie prawdopodobieństwo Cena Akcja 7 lipca 2018 r. Została ostatnio zmodyfikowana: 15 lipca 2018 r. Przez Johnathon Fox Możesz być odnoszącym sukcesy handlowcem Forex Price Action, jeśli zwiniesz, przestaniesz szukać systemu Holy Grail i zaczniesz koncentrować się na wskazówki dotyczące ceny, które rynki emitują każdego dnia tygodnia. x02026 Przeczytaj więcej. Ostateczna modyfikacja Online Forex School Online Video: 16 lutego 2018 r. Autor: Johnathon Fox 2 Bar Reversal to sygnał wyzwalający odwrócenie ceny akcji o wysokim prawdopodobieństwie, który inwestorzy mogą wykorzystać na wszystkich rynkach różnego rodzaju jako sygnały wejściowe, gdy tylko zrozumieją, gdzie chcą szukaj ich, a także jak nimi zarządzać. Ten film przechodzi przez handel na żywo w głównym indeksie giełdowym US Tech 100. Oprócz wyjaśnienia, dlaczego jest to konfiguracja wysokiego prawdopodobieństwa i dlaczego x02026 Przeczytaj więcej. 2 Bar Reversal Cena Action Trading Setup na indeksie giełdowym została ostatnio zmodyfikowana: 20 grudnia 2017 r. Przez Johnathon Fox Jednym z najpotężniejszych sygnałów transakcyjnych, z którymi handlowcy akcji cenowych mogą handlować, jest fałszywa zmiana w stosunku do sworznia zwrotnicy. Przy prawidłowej wymianie z właściwymi obszarami na rynku, fałszywy pręt z zawiązkami może być konfiguracją bardzo wysokiego prawdopodobieństwa handlu, zwłaszcza gdy jest sprzedawany w wyższych ramach czasowych, takich jak wykresy 4 godz., 8 godz. I dzienne. Ten najnowszy film omawia x02026 Przeczytaj więcej. Fałszywe ustawienie łamanego pręta na wykresie dziennym zostało ostatnio zmodyfikowane: 20 grudnia 2017 r. Przez Johnathon Fox W tym filmie Johnathon omawia sekrety, które handlowcy mogą uczyć się ze świeczników i akcji cenowych. Akcje cenowe zawsze dostarczają wskazówek dobrze wykształconym inwestorom, gdzie chcą iść dalej i są to wskazówki, z których handlowcy mogą czerpać zyski. Johnathon analizuje wskazówki, że akcja cenowa wydziela się i jak handlowcy mogą czerpać korzyści, dokonując wysokiego x02026 Przeczytaj więcej. The Secrets Traders mogą uczyć się od Candlesticks 038 Price Action został ostatnio zmodyfikowany: 6 marca 2018 r. Przez Johnathon Fox. Największa przewaga, jaką może mieć przedsiębiorca na korzyść, aby zwiększyć szansę na wygraną, jest handlowana z tym trendem. W tym filmie Johnathon omawia kluczowe techniki i strategie, z których mogą korzystać handlowcy, aby uzyskać przewagę na giełdzie. Ten samouczek dotyczy nie tylko sposobu identyfikacji trendów i zmian trendów, ale także innych x02026 Czytaj więcej. Zwiększenie wskaźnika wygranych przez Forex Trend Trading Forex Tutorial zostało zmodyfikowane ostatnio: 21 października 2017 r. Przez Johnathon Fox Obejrzyj ten film, aby zobaczyć, czego szuka Johnathon w tym tygodniu handlu. Omówiono poziomy kluczy i trendy, którymi zajmuje się Johnathon, a także samouczek, jak wykrywać retracements, które oferują transakcje z obszarów wartości. Nie przegap tego wideo, aby dowiedzieć się, gdzie szukać w tym tygodniu. X02026 Przeczytaj więcej. Kursy akcji na rynku Forex Komentarz został ostatnio zmodyfikowany: 13 sierpnia 2017 r. Autor: Johnathon Fox Co mówią uczniowie Traciłem handel pieniędzmi, gdy natknąłem się na Forex School Online (FSO). Widziałem artykuły FSO8217 na temat wzmacniaczy wideo. Byli łatwi do zrozumienia i co najważniejsze, zapisałem się na kurs FSO8217 i od tego czasu nigdy nie oglądałem się za siebie. Obecnie jestem handlowcem w pełnym wymiarze czasu, handlując kontraktami Forex i kontraktami CFD, wykorzystując metody nauczania FSO. Vincent Foo Singapore Dwanaście tygodni. Po tym, jak zacząłem stosować się do rad Johnathona, to w przybliżeniu tyle czasu zajęło mi osiągnięcie konsekwentnej rentowności. Miałem szczęście, że trafiłem na stronę Johnathon8217s. Możliwość zobaczenia, jak profesjonalny sprzedawca zajmował się swoim rzemiosłem, był ogromną zaletą. Trzy miesiące później byłem dochodowym handlarzem Na szczęście znalazłem forexschoolonline i to był początek mojej kariery. Kurs zaawansowanej akcji cenowej jest łatwy do zrozumienia, ale jak wszystko, czego potrzeba, by go podnieść, rynki wydają się trochę mniej przerażające, a straty stają się znacznie, znacznie rzadziej. Bardzo dziękuję Johnathon za ciągły wysiłek edukacyjny dla nas, członków. Bardzo rzadko spotyka się mentora w sieci, który jest tak poświęcony, aby pomóc innym handlowcom. Jestem bardzo szczęśliwy z powodu mojej decyzji o dołączeniu do FSO i zdecydowanie wiele się od was uczę od innych seniorów lub innych członków forum. Cześć John, Niedawno zapłaciłem za moje członkostwo, przeczytałem wątek na temat akcji na rynku Forex w serwisie Babypips i przekonałem się, że to ty jesteś prawdziwą firmą. Muszę powiedzieć, że członkostwo już znacznie przekracza moje oczekiwania, ma wszystko. Dziękuję za twoje nauki Cześć Johnathon Naprawdę rzuciłem i zwróciłem się, czy dołączyć do kursu, ponieważ byłem członkiem innego kursu akcji cenowych, w którym byłem rozczarowany. Byłem więc bardzo zaskoczony i bardzo szczęśliwy, kiedy dowiedziałem się, że kiedy wkroczyłem w obszar waszych członków, to wasze nauki są dokładnie tym, czego potrzebowałem. Dziękuję za całą ciężką pracę. Witaj Johnathon, zapisałem się na kurs około 6 miesięcy temu iw tym czasie całkowicie odwróciłem moją ofertę. Handluję od ponad dwóch lat i nie było, dopóki nie dołączyłem do twojego kursu, że rzeczy w końcu zaczęły się układać. Chciałem ci podziękować za twoje nauki i całą twoją pracę. Nie mogłem życzyć lepszej szkoły na rynku Forex niż twojej i naprawdę doceniam twoją ciężką pracę i wysiłek, który wkładasz, aby wyjaśnić nam szczegóły dotyczące PA i odpowiedzieć na nieznane pytania. Życzę ci wszystkiego najlepszego, Johnathon Całkowicie odwróciłeś moją tradycję od walczącej do stale rosnącej krzywej equity. Chciałbym pogratulować ci Szkoły, przeczytałem już raz kursy członków i już jestem gotowy na przeczytanie wszystkiego po raz drugi. Wszystkie kursy są czystym złotem i diamentem. Nazwałbym to 8220Holy Grail82218230. poważnie nigdy nie myślałem, że zrobię to tak szybko, ale widzę, że moje cele stają się rzeczywistością. Mój postęp od FSO był wykładniczy

No comments:

Post a Comment