Monday 13 November 2017

Chipotle drogie tanie opcje


MarketWatch na Twitterze lth4gtBarrons na Facebooklth4gtltdiv stylequotborder: brak padding: 2px 3pxquot classquotfb-likequot danych hrefquotfacebookbarronsonlinequot danych-sendquotfalsequot danych-widthquot250quot danych show-facesquotfalsequot danych actionquotrecommendquotgtltdivgt lth4gtBarrons danych-layoutquotbuttoncountquot na Twitterlth4gtlta hrefquottwitterbarronsonlinequot classquottwitter-follow-buttonquot danych pojawienia-countquottruequotgtFollow barronsonlineltagt Produkt X na Facebooku Produkt X na Twitterze Chipotle: Luksusowy czas, tanie opcje Chipotle Mexican Grill to kult. Uważasz, że to świetna historia wzrostu, warta wyzbywalnej wyceny, czy też nie wiecie, że na 380, udziały w handlu burrito i taco na około 30-krotnych zarobkach w przyszłym roku. Dwa poglądy będą zderzały się, gdy Chipotle (ticker: CMG) ogłosi wyniki za II kwarty 18 lipca. Pytania dotyczące marż zysku, perspektyw wzrostu i wyceny zostaną wciągnięte w ostry relief. Forget Chipotle Mexican Grill, Inc: Oto 2 Lepsze Zapasy Feb 17, 2018 o godz. 17:30 Chipotle Mexican Grill (NYSE: CMG) zmuszał klientów do chorych. Szereg problemów związanych z bezpieczeństwem żywności spowodował ostatnio zatruwanie szybko nieformalnej sieci meksykańskiej i spowodowało uszkodzenie reputacji jakości żywności. Występowanie wirusa E. coli, norowirusa i salmonelli powodowało dziesiątki klientów Chipotle w całym kraju, aby wezwać do chorych w ostatnich miesiącach i zmusić sieć restauracji do chwilowego wyłączenia operacji w niektórych miejscach. Kiedyś w Wall Street kochanie, Chipotles czas spadł o ponad 35 w ciągu ostatnich sześciu miesięcy w wyniku tych przerażenia żywności. Z akcjami teraz obrocie około 482 pop lub po prostu 20 powyżej zapasów 52-tygodniowego niskiego, youd myślę, że akcje były tanie. Jednak głębsze spojrzenie ujawnia Chipotles wskaźnik wzrostu cen do zysku jest dziś 2,37 lub znacznie powyżej przeciętnego PEG przemysłu w 1.69. Rzucaj w jednym z najwyższych wskaźników PE w przemyśle, a czas wydaje się być cenny, pomimo niedawnego odprzedania. Źródło obrazu: Motley Fool. Z czasem głodni Amerykanie bez wątpienia wracają do restauracji Chipotle. W końcu to nie jest po raz pierwszy popularny eatery poniósł strach na jedzenie, i to nie będzie ostatni. Oprócz przebudowy praktyk związanych z obsługą żywności, Chipotle planuje uruchomić masową kampanię marketingową, aby przekonać konsumentów, że jej żywność jest bezpieczna. Czekając na Chipotle, aby uzyskać to razem, inwestorzy są lepiej obsługiwani w nazwach takich jak Panera Bread (NASDAQ: PNRA) i Starbucks (NASDAQ: SBUX). Ani Panera, ani Starbucks są tanimi akcjami dzisiaj. Jednak obaj oferują inwestorom silny wzrost zysków i niezawodność na niestabilnym rynku. Ciepły uścisk od rywali Wśród chorób przenoszonych przez żywność pchnął wielu klientów Chipotle w ręce konkurentów, takich jak Panera Bread. Klienci unikali restauracji Chipotle, takich jak zaraza w grudniu, kiedy amerykański Urząd ds. Żywności i Leków otworzył śledztwo w sprawie epidemii E. coli w łańcuchu meksykańskim. Spowodowało to spadek sprzedaży samego sklepu o 30 punktów w tym miesiącu, gdy klienci zdecydowali się jeść gdzie indziej. W wyniku tego Chipotle w ciągu czwartego kwartału odnotował 15 spadków porównywalnej sprzedaży sklepu. Tymczasem w ostatnim czwartym kwartale Panera zanotowała wzrost sprzedaży 2,3-megabajtowego, co wynikało częściowo ze wzrostu ruchu w tych restauracjach. Panera jest także lepszym zakupem ze względu na jego długoterminowe inicjatywy na rzecz wzrostu. Chociaż Chipotle jest zajęty sprzątaniem bałaganu z jedzeniem i próbą zachęcania klientów przez drzwi, Panera agresywnie objął XXI wiek z inicjatywy mobilnej i dostawczej w wersji 2.0. W czwartym kwartale Panera przeniosła 410 swoich kawiarni do Panera 2.0. Te miejsca oferują teraz szybki pick-up i fast Lane kioski, aby szybciej i łatwiej dla klientów zjeść lub wykupić z restauracji Paneras. Oprócz tego, ponad 2 miliony osób pobrało aplikację mobilną Paneras od jej uruchomienia w 2017 r. W ramach przeglądu remontowego Panera 2.0. Pierwsze wyniki tego cyfrowego i mobilnego przedsięwzięcia są w przeważającej mierze pozytywne. W rzeczywistości sprzedaż w tym samym sklepie w lokalizacjach Panera, która została przekształcona w format 2.0, wzrosła w ciągu czwartego kwartału o 8,1, w porównaniu do 2,3 porównywalnego wzrostu sprzedaży w tym okresie. Ostatecznie mogłoby to doprowadzić do długoterminowego wzrostu sprzedaży dla firmy. Nie przeciętny kubek Joe Starbucks to kolejna wygrana, która nie pozostawia inwestorów chorych i głodujących na wzrost. Gigant java płaci dywidendę, choć jest skromny. Oznacza to, że w przeciwieństwie do akcji Chipotles, Starbucks oferuje inwestorom zarówno wzrost dochodów, jak i zarobków. Jasne, że Starbucks płacą 0,80 rocznej dywidendy z zyskiem 1,42 dziś. Jednakże zdolność sprzedawców kawy do generowania obciążeń przepływów pieniężnych oznacza, że ​​nie powinno mieć problemu konsekwentnie zwiększając te wypłaty w nadchodzących dekadach. W tym roku firma Starbucks wzrosła o ponad 33 lata. Ponadto kierownictwo bieżących inwestycji w autonomiczne marki, takie jak Teavana, La Boulange i Evolution Fresh napędza wzrost przychodów i pomaga Starbucksom dywersyfikować sposób wygenerowania zysków. W dół drogi oznacza to również potencjalnie lukratywną sprzedaż artykułów spożywczych, gdy Starbucks wprowadza te marki do swojej platformy towarów opakowanych dla konsumentów. Z drugiej strony chipotle to solidny strój restauracji, ale w tym momencie jest to zakres swoich kanałów rozwoju. Image Source: Starbucks. Podobnie jak w przypadku Panera, Starbucks cieszy się obecnie najsilniejszym programem mobilnym i cyfrowym w przestrzeni handlowej. Starbucks wdrożył Mobile Order amp Pay w Stanach Zjednoczonych w ubiegłym roku na wielkie fanfary. Usługa mobilna umożliwia klientom porządkowanie z urządzenia smartfona i odbieranie zamówień w pobliskich lokalizacjach Starbucks - oszczędzając czas, pomijając linie. Usługa jest dostępna w ponad 7 400 kawiarni Starbucks w całym kraju. Trwający sukces Mobile Order amp Pay to wielka sprawa dla Starbucks i jej inwestorów, ponieważ sprzedawca kawiarni generuje wyższe marże od zakupów dokonanych za pośrednictwem usługi mobilnej. Biorąc pod uwagę te katalizatory, Starbucks powinien mieć możliwość nagradzania akcjonariuszy długoterminowym wzrostem dywidendy, a także ogólnym wzrostem zarobków. To również powinno pomóc w zwiększeniu udziału Starbucksów bez względu na krótkoterminową słabość w szerszym rynku. Choć Chipotle martwi się, że nie powoduje chorób klientów, firma traci grunt pod Panera i Starbucks, zarówno pod względem wzrostu technologicznego, jak i ogólnej satysfakcji klientów. Tamara Walsh jest właścicielem akcji Panera Bread i Starbucks. Motley Fool jest właścicielem i poleca Chipotle Mexican Grill, Panera Bread i Starbucks. Wypróbuj dowolny z naszych biuletynów Foolish bezpłatnie przez 30 dni. My, Fools, nie wszyscy możemy mieć takie same opinie, ale wszyscy uważamy, że biorąc pod uwagę różnorodne spostrzeżenia, stajemy się lepszymi inwestorami. Motley Fool ma politykę ujawniania informacji. Kroki, aby uzyskać Chipotle Burrito za 6 lat Jedzenie w Chipotle nie jest tak tanio jak kiedyś. Weve zbadał jak zajechać bardziej pożywienia w pełnej cenie, ale są także sposoby dostać Chipotle jadło dla nawet taniej. Fora internetowe zasugerowały, że możesz dostać burrito z ryżem na około 1. Inni hrabia świadomi świadomie świadomi budżetu przysięgają, że zamówili mięso mięsa w ekonomicznej i bezglutenowej przekąsce. Postanowiliśmy zrobić krok dalej. Uzbrojeni w nasze wskazówki budżetowe udaliśmy się na Manhattan Chipotle podczas lunchu. Nasza hipoteza: nakazując ryż burrito, stronę kurczaka i stronę salsy, można dostać drogę tańszą bootleg burrito. Sztuczka działała - w pewnym stopniu. W końcu zapłaciliśmy 5.50. To około 3 mniej niż zwykły kurczak burrito. Nasze ceny menu należą do najwyższych w kraju - ten sam posiłek prawdopodobnie kosztowałby mniej niż 5 na innych rynkach. Przed podatkami Chipotle wyliczył nam 1,15 za ryż burrito, 1,15 za stronę salsy i 2,76 za stronę kurczaka. To, co dostaliśmy. Jest kilka wad tej metody, a zwłaszcza montowanie burrito. Ty także kończy się bez dodatków, takich jak ser i śmietana. Ale o 1,15, najbardziej ryżowy burrito jest najbliższy co Chipotle ma do menu dolara. Jeśli szukasz oszczędzić kilka dolarów, jest to realna alternatywa. Czy masz jakieś łamigłówki z menu Chipotle Zostaw swoje pomysły w komentarzach. ZOBACZ TAKŻE: Jak uzyskać ogromne porcje W ChipotleChipotle's High Stock Price: Warto zauważyć, że Chipotle Mexican Grill (NYSE: CMG) od dawna cieszy się popularnością. Corocznie rośnie do jeszcze silniejszej firmy, a inwestorzy zauważyli, że w ciągu ostatnich pięciu lat cena akcji wzrosła ponad 650. Po ostatnich kilku latach akcji, a zwłaszcza w ciągu ostatnich kilku tygodni po jej opublikowaniu w trzecim kwartale, firma jest wyceniona na ponad 50-krotne zarobki. Porównując to do średniej rynkowej PE wynoszącej 30, lub do sportu PE McDonalda, inwestorzy powinni zadać sobie pytanie: czy stany Chipotles nadal są warte premium Pozwala spojrzeć. Chipotle niedawno donosił o wyjątkowym trzecim kwartale, osiągając 49-krotny wzrost dochodów w ujęciu rocznym. Ta stopa wzrostu jest o wiele lepsza niż cokolwiek, McDonalds, który jest już w fazie wysokiego wzrostu, był w stanie opublikować swoją ostatnią historię. Wraz ze wzrostem sprzedaży w tym samym sklepie, zwiększaniem wolnych przepływów pieniężnych i dużą ilością miejsca na większe zwiększenie, zastanawiam się, dlaczego zasoby Chipotles nadal mają miejsce na dalszy wzrost i może nadal być warte swojej ceny. Sprzedaż w tym samym segmencie nadal rośnie Chipotles ostatnio zwiększył przychody, w tym wzrost w ujęciu rocznym po raz trzeci w trzecim kwartale roku poprzedniego, wynika z połączenia zwiększonego ruchu i wyższych przychodów na klienta, wynikających ze zwiększonych cen i opcji menu. Choć w tym roku firma otworzyła wiele nowych miejsc w tym roku - 43 w trzecim kwartale, a do końca 2017 r. Oczekiwano 190 osób - większość z tych zwiększonych przychodów pochodziła z konsekwentnego wzrostu sprzedaży tej samej firmy, mierzącej sprzedaż w restauracjach otwarte co najmniej rok. Chipotle zamknął kwartał z 1.724 restauracjami. W ostatnim kwartale odnotowano, że sprzedaż porównywalnych sklepów wzrosła prawie o 20, więcej niż przed rokiem 17,3. Pokazuje to, że niezależnie od tego, czy firma może nadal rozwijać swoje lokalizacje, może nadal rosnąć tylko z lokalizacji, które ma, ale jeszcze bardziej ekscytujące, ekspansja zarówno w kraju, jak i na świecie pomogą firmie nadal dobrze się rozwijać w stosunku do bieżących dochodów i poziom zysków. Rozbudowa, zarówno krajowa, jak i międzynarodowa, przyczyni się do wzrostu w przyszłości Wzrost krajowy był punktem wyjścia dla firm prowadzonych przez ostatnie kilka lat. Obecnie Chipotle prowadzi 1.724 lokalizacji, z czego prawie połowa została otwarta w ciągu ostatnich czterech lat, gdy Chiptole rozszerzyło się o około 200 nowych miejsc rocznie. Zarząd Chipotle powiedział w przeszłości, że widzi ewentualną przyszłość 4 000 sklepów w Stanach Zjednoczonych. W ostatnich kwartalnych zarobkach, w roku 2018, spodziewało się, że oczekuje się aż 205 nowych sklepów. Poza Stanami Zjednoczonymi firma rozpoczęła produkcję w USA Europa. Firma idzie w kierunku wprowadzania sklepów w Niemczech i Francji do Niemiec. Choć było to powolne rozpoczęcie, a firma nie określiła harmonogramu, w którym może dojść do ekspansji, jego rozbudowa metodyczna stwarza solidną bazę i dużo miejsca do wzrastania, gdy rynek Stanów Zjednoczonych zacznie się bardziej nasycać. Z mniej niż 20 lokalizacjami na rynkach zagranicznych, stanowi to ogromny potencjał wzrostu dla firmy, gdy decyduje o swoim właściwym czasie, aby być bardziej agresywnym. I to nie tylko rozszerzenie sklepów Chipotle, które pomagają firmie rozwijać się w szybkim tempie, a także strategię firmy rozbiciu na różne kuchnie. ShopHouse Azja Południowo-Wschodnia Kuchnia i pizzeria Locale to dwa małe sieci restauracji, które Chipotle eksperymentuje, aby zobaczyć, czy model Chipotle może pasować do innej kuchni z takim samym sukcesem. Zakładając, że firma może uczynić te marki restauracji nawet częściowo tak skutecznie, jak jej główna marka Chipotle, może to być kolejnym ważnym źródłem długoterminowego wzrostu. Co Chipotles czas może być wart w przyszłości Teraz, przejdź do jakiejś wyceny. Chociaż możemy mieć nadzieję, że model operacyjny Chipotles i decyzje menedżerskie o cenach i opcjach nadal zwiększają sprzedaż w tym samym sklepie, a krajowa i międzynarodowa ekspansja ostatecznie doprowadzi do wielu innych lokalizacji, aby zwiększyć przychody, musimy jeszcze sprawdzić wartość aby sprawdzić, czy istnieje realny potencjał dla długoterminowych zwrotów w cenach bieżących. Wolne przepływy środków pieniężnych (FCF) to jeden ze sposobów na sprawdzenie, w którym miejscu Chipotles może się udać. W ciągu ostatnich kilku lat firma osiągnęła stały wzrost FCF, przy rocznej stopie wzrostu wynoszącej około 23. Chipotle zajmuje obecnie ok. 40-krotność wolnego przepływu środków pieniężnych. Jeśli firma może dalej rozwijać wolne przepływy pieniężne nawet bardziej konserwatywnie 15-20 lat w ciągu najbliższych pięciu lat, bardzo prawdopodobny scenariusz oparty na omawianych powyżej możliwościach wzrostu, firma mogła zobaczyć rocznie do 800 tys. Rocznie gotówkę. Jeśli czas utrzymuje około 40-krotnie wolnej ceny przepływu gotówki, to przełożyłoby się na wartość giełdową około 1000. Z tej bezpłatnej analizy przepływów pieniężnych jasno wynika, że ​​jeśli Chipotle może dalej zwiększać przychody i środki pieniężne na obecnym poziomie lub nawet nieco wolniej, to w ciągu najbliższych pięciu lat udział ten może wynieść 50 punktów. Aby utrzymać stopy wzrostu, firma musi zyskać na zyskach i zyskach zarówno z istniejących lokalizacji, jak i nowych, dwóch rzeczy, które firma konsekwentnie wykazała, że ​​może to zrobić. Bradley Seth McNew nie ma pozycji w wymienionych zasobach. Motley Fool poleca Chipotle Mexican Grill i McDonalds. Motley Fool jest właścicielem Chipotle Mexican Grill. Wypróbuj dowolny z naszych biuletynów Foolish bezpłatnie przez 30 dni. My, Fools, nie wszyscy możemy mieć takie same opinie, ale wszyscy uważamy, że biorąc pod uwagę różnorodne spostrzeżenia, stajemy się lepszymi inwestorami. Motley Fool ma politykę ujawniania informacji.

No comments:

Post a Comment